En episk uppgradering

Livet har varit lite svårt när jag ägt en sådanhär stol att sitta och spela på. En risig, alldeles för gammal IKEA-stol som katten varit och klöst på lite för ofta och som vi borde ha bytt klädsel på för typ hundra år sedan. I en sån här stol går det inte att sitta bekvämt efter fem minuter. Ont i ryggen, ont i rumpan och ont i axlarna och bara några timmars spel varje dag orkade jag med innan kroppen gav upp. Lite tråkigt ändå. Jag gillar ju spela ändå. MEN!
 
Nu är det ändring på det. Vi har införskaffat oss ordentliga stolar att sitta i. Och oj vilken fröjd det är att sitta och spela nu. Kan sitta i timmar utan att få ont i kroppen. Vilket har resulterat att jag har några dagar i rad suttit och streamat i flera timmar (kan ju vara så att jag är på semester och kan spela när jag vill numera). Har dessutom införskaffat mig Overwatch så nu sitter jag och pojkvän och spelar ytterligare ett spel tillsammans. De senaste dagarna har pojkvän också löst en ny dator så att det är ännu roligare att spela tillsammans. Så slipper han använda min dator för att spela de mer krävande spelen. Så himla gött!!
 
 
Arkiv 2017 | |
Upp