Semester snart slut!

Imorgon återgår arbetslivet efter över två veckors semester. Jag lyckades "matcha" mitt schema så att jag fick tre dagar extra semester! Det kommer att vara skönt att komma tillbaka till jobbet, få lite rutiner i livet och faktiskt veta vad man ska göra på dagarna...
 
Vad jag gjort under min semester? Tjaaa... det mesta har gått ut på att sitta framför datorn och titta Dota-turnering och självklart spela massvis med spel. Jag har streamat också. En helg tog vi semester från semestern och åkte till Alingsås. Mammas och pappas sommarstuga är guld! Vi var ute och fiskade på sjön och pojkvän fångar både det ena och det andra (en gädda och en abborre för att vara mer exakt).
 
Sen så gjorde vi en liten spontangrej som blev totalt misslyckad. Vi skulle ta en tripp till Danmark över dagen, men fick jag åka? Nope. Hade tydligen inte giltig ID-handling. Aja. Då vet jag det. Får väl bara ta och gå och skaffa pass. Suck. Men istället för att åka till Danmark med tusen andra, så tog jag och pojkvän en mysig frukost på Espresso House.
 
Sen så var jag självklart på syrrans möhippa som jag skrev om i ett tidigare inlägg. En helt lyckad semester i min mening. Självklart har jag gjort annat också, som jag nu glömt för att jag gjort så mycket...
Arkiv 2017 | |
Upp