Syrrans möhippa

 
I lördags så spenderade jag dagen tillsammans med systeryster på hennes möhippa. Det är inte långt kvar tills att hon ska gifta sig den 9 september, och det var dags att överraska henne med fest. Klockan 8 ringde alarmet och jag fick snällt pallra mig upp efter att ha kollat The International fram till 3 (gamer delux). Så jag var lite lagom trött när vi skulle överraska henne.
 
Det blev frukost och sedan blev det beachvolleyboll i Kviberg, och spa vid Lillhagen. Blev glatt överraskad av Elisero Hotell. Ett så grymt ställe att slappa på. Regnet gjorde oss ingenting, vi satt ändå bara i en bubbelpool och gottade oss. Sen så blev det Hello Monkey på Magasinsgatan. Intressant mat och intressanta människor som jag fick träffa.
 
Självklart är det ont om bilder på mig, då jag satt bakom kameran hela dagen. Men det gjorde inte mig någonting. Så himla kul att göra detta för min syster tillsammans med hennes kompisar. Nu taggar jag bröllopet i september!
 
 
Arkiv 2017 | |
Upp