fjärde juli

Vad gör man en dag som man är ledig? Svar: Tar en tripp ner till Kungsbacka och shoppar lite! Var på jakt efter en klänning till syrrans bröllop i september. Aaaaaaand I found it! Helt otroligt att jag äntligen kan släppa det orosmolnet. Nu ska den bara sys om lite, så att ingen riskerar ha på sig en likadan and I'm all set! 
 
Självklart var jag inte själv, utan spenderade dagen med en kompis som körde och pojkvän. Vi hann även besöka Freeport, eller vad det nu har bytt namn till... Hede? Kan det vara så? Sen så skulle vi egentligen möta upp en kompis inne i Göteborg för att käka middag, men det blev en tripp till IKEA där vi löste ett skrivbord till pojkvän och ett nytt soffbord. Äntligen slipper jag den fula, dammiga och gamla LACK-möbeln som vi pröjsade typ 149 spänn för lite väl många år sedan. Det blev istället en vit liten godsak som matchar matbordet. Har dock ännu inte löst bilder (Ja, jag är fett seg).
 
Morgondagens projekt blir dock att lösa pojkväns skrivbord. Han ska nämligen äntligen få en gamingdator och slippa spela PUBG på min dator. Kommer att vara så gött att kunna ha min dator i fred! Lite svårt att spela och streama när pojkvän sitter framför datorn och spelar PUBG...
 
I brist på andra bilder, så får ni en bild på katten. Rätt så standard numer...
 
Arkiv 2017 | |
Upp