tjugoandra juni

Idag var hemma hos mina föräldrar idag för att se något annat än lägenhetens fyra väggar. Blev upplockad av mamma och pappa och pappas reaktion var ju minst sagt... ehm... vad ska man säga... minst sagt intressant. När han såg mig så tvärnitade han bilen och slog båda händerna för ansiktet. Vad ska man tro om det? Meeeeeeeen... beslutade mig för att jag är alldeles för fabulous för att bry mig om vad andra säger om mitt hår. Är helt seriöst typ kär i mitt hår, kan seriöst inte sluta titta på det. Eller för den delen ta bilder på mig själv i mitt rosa hår.
 
Sjukdomsläget har blivit bättre, men kan inte spendera hela dagarna med att prata. Får alldeles för ont i halsen. Men det har blivit bättre för varje dag som gått. Förhoppningsvis är jag helt hundra om några dagar. Alltid lika jobbigt att vara sjuk. Snapchat filter for the win. Annars hade jag aldrig sett såhär pigg ut.
Arkiv 2017 | |
Upp