tjugonde juni

Jag är så sjukt glad att det finns snapchat-filter, för såhär pigg så som jag ser ut på bilden, känner jag mig inte i verkligheten. Har nämligen gått och blivit sjuk i ett virus som barn får. Hur det har gått till är oklart, men höstblåsor har jag i halsen. Så kul att mina virus sätter sig på halsmandlarna. Varje. Jävla. Gång. Var hos doktorn för att kolla om det var halsfluss, men nej, virus. Otroligt smittsamt sa doktorn. Så det är bara att härda ut i min ensamhet. Och äta glass. Massa glass.
 
Är dock överlycklig att jag fått till mitt rosa hår (äntligen!). Är så trött på att ha blont vanligt hår, så trippen till friösen igår var välbehövd och efterlängtad. Dock så är det alltid lite jobbigt att sitta i frisörsstolen i ungefär fem timmar för att få till detta svall. Men det är lätt värt det. Tråkigt att jag inte kan visa upp det på jobbet nu innan jag blir 100% frisk.
 
In other news... ni vet om att jag skrev om min kollega/kompis som träffade Bulldog i parken en lördag. Och att jag var så sjukt avis på honom när han fick ta en bild med honom. Hör och häpna! Bulldog var i parken ytterligare en gång, och gissa vem som fick en bild med honom? I DID!!! Fangirlade sönder, och hördes i streamen. Dock så tror jag att Bulldog var lite förvånad över att det var en tjej som kom fram och ville ta en bild haha. Oh well.
 
Nu ska jag gå och sova och försöka kurera mig riktigt ordentligt. Puss!
Arkiv 2017 | |
Upp