andra september

Ibland så händer det att detta händer. Har ett favoritspel på Liseberg, och det är Skjutbanan. Vilket också innebär att jag försöker se till att jag blir bra på den. Vilket jag tror att jag på ett sätt bevisat för mig själv. Det är också alltid lika trevligt att kunna ta ett bra skott sådär ibland. Nästa mål är 68 poäng. Återstår att se när det kommer. Det är dessutom så himla kul att se hur folk reagerar på när "ett gevär skjuter bra", liksom det är inte alls så att det beror på personen som står bakom. Det är geväret. Totaly geväret. Inget annat.
 
In other news... inte så mycket faktiskt, jag gör det gamla vanliga. Jobbar och streamar, tar hand om katten och pussar på pojkvän. Men snart så. Snaaaaaaaaaaaaaaaart händer det roliga grejer. Håll till godo.
Arkiv 2017 | |
Upp